سانترال TES
سانترال TES
فوریه 4, 2023
کارت پاناسونیک 6178
کارت پاناسونیک 6178
فوریه 4, 2023
سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت یک سیستم سانترال هیبریدی برای برآورده کردن نیازهای مشتری امروز و آینده است و می توان آن را طوری پیکربندی کرد که نیازهای فعلی آن ها را برآورده کند و با رشد یا تغییر برنامه های کاربردی گسترش یابد. به علاوه، با قرار دادن اسلات رایگان در سانترال پر ظرفیت می توانید به راحتی کارت های ارتقا را وارد کنید و به ویژگی های جدید دسترسی داشته باشید و همچنین قابلیت های خود را گسترش دهید.

در واقع در سانترال پر ظرفیت، مجموعه ای از ویژگی ها، برای بسیاری از برنامه های ایده آل وجود دارد و این خدمات شامل خوشآمدگویی، مراکز تماس، کاربران از راه دور و غیره می باشد. همچنین امکان کارایی بیشتر را با دامنه صوتی و تحویل ایمیل یکپارچه ادغام می کند. با استفاده از درگاه و توسعه دهنده سانترال پر ظرفیت، کارکنان شرکت شما می توانند از راه دور به ویژگی های پلتفرم ارتباطی مرکزی شما دسترسی داشته باشند.

بر اساس تجربه توسعه ارتباطات تجاری، سانترال پر ظرفیت در بالاترین محدوده و به طور یکپارچه با فناوری اطلاعات کار می کند و صدا و داده را در یک گزینه سانترال هیبریدی کم هزینه ترکیب می کند.

همچنین شامل ویژگی های راحت و بسیار موثر مانند عملیات بی سیم و پست صوتی است و برای شرکت ‌هایی که قصد دارند به سیستم تمام IP تغییر کنند، سانترال پر ظرفیت پاناسونیک یک دستگاه مقیاس پذیر است که کاربری آسان را ارائه می ‌دهد.

این دستگاه با طیف گسترده‌ای از مزیت در زمینه ‌های تجاری برای توسعه و ارتقا در آینده سازگار است و علاوه بر این، سانترال های پر ظرفیت از خطوط مخابراتی سنتی نیز پشتیبانی می‌ کنند، بنابراین به سیستم‌ های IP اجازه می ‌دهند تا با سیستم‌های معمولی مانند ISDN و خطوط آنالوگ یکپارچه شوند.

البته با توجه به محیط اداری، ممکن است به دلیل محدودیت های زمانی و هزینه، تغییر یک خط مخابراتی سنتی موجود به یک سیستم سانترال پر ظرفیت به یکباره دشوار باشد ولی این دستگاه به طور انعطاف پذیری به نیازها پاسخ می دهد.

همچنین سانترال پر ظرفیت گزینه هایی را برای شرکت‌هایی که می ‌خواهند به راحتی به یک سیستم IP انتقال پیدا کنند و در عین حال به استفاده از شبکه مخابراتی موجود خود ادامه دهند، ارائه می دهد. گاهی نیز سانترال پر ظرفیت با سیستم های معمولی مانند ISDN و خطوط آنالوگ یکپارچه می شود که این موضوع بیش از پیش انعطاف پذیری این دستگاه را ثابت می کند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس