کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک
کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک
آوریل 8, 2023
لایسنس سانترال پاناسونیک
لایسنس سانترال پاناسونیک
آوریل 8, 2023
گوشی پاناسونیک آنالوگ

گوشی پاناسونیک آنالوگ

گوشی پاناسونیک آنالوگ

گوشی پاناسونیک آنالوگ برای دریافت و ارسال سیگنال های ارتباطی و مخابراتی از تکنولوژی های ابتدایی و قدیمی استفاده می نماید و از بسیاری قابلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در تلفن ها و گوشی های دیجیتال پاناسونیک بی بهره است. با این همه گوشی پاناسونیک آنالوگ یکی از پرفروش ترین محصولات برند پاناسونیک می باشد که هم در خانه ها و مراکز کوچک اداری و تجاری و هم در مجموعه های بزرگ تجاری، اداری، فرهنگی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل استقبال از گوشی پاناسونیک آنالوگ در بسیاری از مجموعه های کوچک و بزرگ که از سیستم های مخابراتی درون شبکه ای مانند سیستم سانترال بهره می برند، قیمت مناسب این محصولات نسبت به محصولات دیجیتال و کارایی قابل قبول آن ها می باشد. به طور مثال برای بخشی از یک مجموعه که هیچ نیاز و کارایی دیگری جز برقراری تماس و پاسخگویی به مخاطب ندارد، استفاده از یک گوشت دیجیتال پاناسونیک یا استفاده از یک گوشی آنالوگ پاناسونیک تفاوت چندانی ندارد.

توجیه اقتصادی هزینه های پیاده سازی سیستم های مخابراتی و سانترال در یک سازمان یا مجموعه به همان میزان اهمیت دارد که استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در آن. برای هر بخش از یک مجموعه به میزان نیاز آن بخش باید هزینه اختصاص داده شود و گوشی پاناسونیک آنالوگ با کارایی ساده و آسانی که دارد مناسب استفاده در بسیاری از بخش ها، ادارات و منازل می باشد.

انواع گوشی پاناسونیک آنالوگ از لحاظ امکانات به کار رفته در آن نیز متفاوت می باشند. به طور مثال برخی از انواع گوشی پاناسونیک آنالوگ دارای سیستم منشی تلفنی و پیغام می باشد که مخاطب پس از تماس با شماره مورد نظر در صورت عدم پاسخگویی می تواند پیغام بگذارد و مخاطب را از تماس و کار خود آگاه سازد.

بهره بردن از بلندگو های پیشرفته، کلیدهای میانبر، حافظه برای ثبت و ضبط شماره ها و مواردی از این دست برخی از امکانات انواع گوشی پاناسونیک آنالوگ می باشد.

به دلیل مصرف فراوان و قیمت مناسب گوشی پاناسونیک آنالوگ بسیاری از سیستم های سانترال از این محصولات بهره برده و راه های ارتباطی آنالوگ را دارا می باشند و از آن پشتیبانی می نمایند. در صورت نبودن امکان اتصال تماس با خطوط آنالوگ به صورت پیش فرض بر روی دستگاه سانترال به سادگی و با تهیه کارت سانترال می توان این قابلیت را به دستگاه مربوطه اضافه نمود و یا آن را افزایش داد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس