تلفن سانترال
تلفن سانترال
فوریه 29, 2020
نصب سانترال
نصب سانترال
مارس 5, 2020
تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال یا بهتر بگوییم ، دستگاه تلفن سانترال در اصطلاح فنی به (Private Branch Exchang ) شناخته می شود و هدف استفاده از آن ایجاد شبکه خصوصی از تماس های تلفنی و البته مبتنی بر اشتراک گذاری خطوط شهری برای خطوط داخلی مجموعه خودتان می باشد .

تلفن سانترال پاناسونیک یا تلفن داخلی به تلفن‌هایی گفته می‌شود که در ادارات و موسسات استفاده می‌شوند.

به علت پاره‌ای از مسایل از قبیل محدودیت در واگذاری خطوط ازاد تلفن از طرف شرکتهای مخابرات ملاحظات اقتصادی یا برخی شرایط خاص از جمله مسایل امنیتی استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. این مثال روشن می‌کند که برای چنین مکانی ۳۰ الی ۴۰ خط آزاد تمام نیاز ما را براورده می‌سازد.

شما با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک می توانید تعداد خطوط شهری را به چندین خطوط داخلی تقسیم بندی کنید. با این روش تمامی کارمندان با استفاده از یک تلفن می توانند به تمامی خطوط دسترسی داشته باشند که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک قابلیت های دیگری را به شما ارائه می دهد. ارتباطات تلفنی داخلی ها از قابلیت های دیگر دستگاه سانترال می باشد که بدون اتلاف وقت و هزینه انجام پذیر است و داخلی ها به راحتی می توانند با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک با هم ارتباط برقرار کند.

تلفن سانترال پاناسونیک می تواند مانند یک مخابرات کوچک داخل سازمان ها ، شرکت ها، بیمارستان ها، هتل ها و … با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری برای تمام داخلی ها مورد استفاده قرار بگیرد. تلفن سانترال پاناسونیک دارای چند خط شهری و چندین خط داخلی می باشد که می تواند بصورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی ، تماسها را با توجه به شماره های گرفته شده بین خطوط شهری و داخلی هدایت نماید.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس