کارت سانترال 0172
کارت سانترال 0172
مارس 8, 2023
اجرا و راه اندازی سانترال
اجرا و راه اندازی سانترال
آوریل 5, 2023
گوشی دیجیتال سانترال

گوشی دیجیتال سانترال

گوشی دیجیتال سانترال

گوشی دیجیتال سانترال سانترال با امکانات کامل است. می توان آن را روی قفسه، دیوار یا میز نصب کرد. برای شرکت های کوچک/متوسط، اما با اجزای سطح صنعتی ساخته شده است. این دارای ویژگی های ارتباطی یکپارچه بالایی است. کنترل پنل حداکثر 50 کاربر را پشتیبانی می کند. گوشی دیجیتال سانترال مجهز به نرم‌افزاری است که می‌توان آزادانه در محیط‌های ویندوز، مک و اندروید از آن استفاده کرد، که به‌عنوان یک پایانه تلفن نرم‌افزاری کار می‌کند. گوشی دیجیتال سانترال به شما امکان می‌دهد از طریق هر دستگاهی ارتباط برقرار کنید و گوشی دیجیتال سانترال این امکان را به شما می‌دهد که در هر کجا که هستید در دسترس باشید و تجارت خود را انجام دهید.

در میان ویژگی های مختلف گوشی دیجیتال سانترال، مسیریابی تماس پیشرفته، تلفن گویا برای مدیریت از طریق پیام های خوش آمد گویی، تماس های کنفرانسی پیشرفته و ضبط، همه ویژگی های شامل بدون هزینه مجوز اضافی می باشد. با گوشی دیجیتال سانترال راه حل ارتباط تجاری هزینه های خود را کاهش دهید.

سیستم و گوشی دیجیتال سانترال

افزایش رضایت، بهبود کارایی، سیستم سانترال هیبریدی و هوشمند برای مشاغل کوچک و متوسط. برنامه های یکپارچه شامل راه حل مرکز تماس، راه حل تلفن همراه و پست صوتی برای هر برنامه افزودنی است.پس از مشخص شدن اینکه کدام خطوط در شرکت‌ها فعال هستند و یا کدام خطوط را خریداری کنیم، باید مشخص شود که چه تعداد و چه نوع دستگاه داخلی برای ارائه ابزار ارتباطی مناسب ایستگاه‌های کاری ضروری است.

گوشی دیجیتال سانترال می تواند دارای کلیدهای عملکرد قابل برنامه ریزی مجهز به LED سیگنالینگ، بلندگو یا تقویت کننده، نمایشگر برای مشاهده اعداد و خدمات، اتصال به هدست تلفن ، کلیدهایی با عملکرد ثابت، برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به تماس و داشتن “چشم” در وضعیت شرکت (خطوط و داخلی) از نقطه نظر تلفن. به نوبه خود، گوشی دیجیتال سانترال می توانند در مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت در دسترس باشند (به عنوان مثال می توانند نمایشگر داشته باشند یا نداشته باشند، یک بلندگو یا فقط یک تقویت کننده، کلیدهای قابل برنامه ریزی و غیره..)

شما با راهنمایی گرفتن از تیم فنی ما خواهید توانست با خرید گوشی دیجیتال سانترال در تماس با تلفن های همراه و ارسال پیامک انبوه صرفه جویی کنید و همچنین تلفن، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند را دسترسی داشته باشید. یا حتی کنفرانس ویدئویی از طریق مرورگر وب را با گوشی دیجیتال سانترال انجام دهید. این گوشی مجهز به سیستم های تقویت صدا (محلی یا از راه دور) است. برای داشتن یک سیستم بی سیم پایدار و قابل اعتماد داشتن گوشی دیجیتال سانترال بسیار ضروری است.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس