سانترال پر ظرفیت
سانترال پر ظرفیت
فوریه 4, 2023
سانترال TDE
سانترال TDE
مارس 8, 2023
کارت پاناسونیک 6178

کارت پاناسونیک 6178

کارت پاناسونیک 6178

کارت پاناسونیک 6178 اکثرا برای کاربرد در سیستم های آنالوگ است و این کارت از 4 پورت پشتیبانی کرده و با شناسه تماس گیرنده عملکرد بسیار خوبی برای ارتقا کیفیت سانترال دارد. همچنین کارت پاناسونیک 6178 شامل 4 مدار قطع برق است و به یک اسلات رایگان نیاز دارد که فقط روی سانترال هایی که مجهز به منبع تغذیه هستند، قابل نصب است.

کارت پاناسونیک 6178 شناسه تماس گیرنده را در همه پورت ها به عنوان کلید استاندارد تغییر فرکانس شناسایی می کند و این کارت به شما امکان می دهد دستگاه های آنالوگ مانند تلفن، فکس و مودم را متصل کنید. این کارت دارای 16 گیرنده DTMF و 4 ورودی است که بدون برق کار می کند. همچنین عملکرد این کارت به شکلی است که می تواند به شکل خودکار از نمایشگر شماره پشتیبانی کند.

البته اتصال ورودی های تلفن سنتی مانند ترانک های آنالوگ و پسوند های آنالوگ (FXO و FXS) و/یا ترانک های دیجیتال و پسوند های دیجیتال به سیستم های کارت پاناسونیک 6178 ممکن است با استفاده از فناوری های مختلف به دست آید. این کارت دارای یک ورودی USB است که یک مسیر همه کاره و انعطاف پذیر برای اتصال پورت های تلفن به سیستم های سانترال IP با استفاده از فناوری منحصر به فرد، ارائه می دهد.

کارت پاناسونیک 6178 در سیستم‌ های سانترال خاصی کاربرد دارد که برخلاف درگاه ویپ، مستقیماً از طریق سانترال مدیریت می‌ شود و کاملاً مستقل از LAN است. همچنین کارت پاناسونیک 6178 استفاده از ویژگی‌ هایی را که در کارت‌های نوع دیگر و بعضی ورودی ها پشتیبانی نمی ‌شوند را امکان پذیر می ‌سازد که به طور قابل توجهی قابلیت اطمینان سیستم سانترال ویپ را افزایش می‌ دهد.

کارت پاناسونیک 6178 با نصب بر روی سانترال مبتنی بر اینترنت در چارچوب استاندارد ارائه می شود و سطح بالایی از بهبود صدا را فراهم می کند و در عین حال فشار روی CPU دستگاه را کاهش می دهد. این کارت سانترال سخت افزاری است که در مجموع از کانال های صوتی زیادی پشتیبانی می کند و معمولاً در سیستم های استاندارد IP استفاده می شود.

کارت پاناسونیک 6178 برای پردازش اطلاعات مکالمه به طور همزمان در 120 کانال طراحی شده است که اجازه می دهد تا پردازنده یک سیستم VoIP بارگیری نشود. کارت پاناسونیک 6178 دارای یک پردازنده قدرتمند است که غیر خطی پویا می باشد. همچنین با ارتقا سطح تشخیص مکالمه می تواند کیفیت عملکرد سانترال مورد نظر شما را بالا ببرد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس