سانترال دست دوم
سانترال دست دوم
ژانویه 5, 2023
کدهای دستوری سانترال
کدهای دستوری سانترال
ژانویه 5, 2023
فروش سانترال پاناسونیک

فروش سانترال پاناسونیک

فروش سانترال پاناسونیک

امروزه فروش سانترال پاناسونیک یک تجارت بسیار پرکاربرد است و این سیستم مبتنی بر اینترنت به طور مشابه جایگزین خطوط ثابت سنتی در دنیای تجارت شده است. فروش سانترال پاناسونیک با عملکرد و نتایج مفید برای مشاغل بزرگ و کوچک، یک سیستم تبادل شعب خصوصی است که به عنوان یک سرویس میزبانی شده و مبتنی بر ابر ارائه می شود، بر اساس این فناوری مبتنی بر فروش سانترال پاناسونیک ساخته شده است تا یک سیستم تلفن پیچیده را بدون نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات مبتنی بر محل به شما ارائه دهد که برای کنترل تماس ها و شماره های خود در اینجا چند مزیت برتر یک سیستم سانترال آورده شده است.

البته تحمیل هزینه کمتر در فروش سانترال پاناسونیک نیز بسیار اهمیت دارد زیرا گزینه سرمایه گذاری کمتری مانند سیستم تلفن دفتری وجود دارد و سرویس از راه دور توسط ارائه دهنده خدمات میزبانی می شود. همچنین پس از فروش سانترال پاناسونیک توسط ما، به عنوان یک سرویس مدیریت شده، هزینه جداگانه ای برای تعمیر یا نگهداری دریافت نمی شود، زیرا، به جز خود تلفن ها در دفتر شما یا در دست کارکنان شما، بقیه تجهیزات در گارانتی خدمات قرار دارند و توسط آن محافظت می شوند. همچنین نکته مهم دیگر فروش سانترال پاناسونیک استقرار سریعتر است که به عنوان یک سرویس مبتنی بر ابر شما می تواند در عرض چند روز به جای چند هفته با نصب تلفن اداری معمولی مستقر شود.

ما با فروش سانترال پاناسونیک این امکان را فراهم می آوریم که هر تعداد که تمایل دارید به سانترال میزبان متصل شوید، بنابراین می‌ توانید بدون اضافه کردن خطوط اضافی، حضور محلی را برای مشتریان خود ارائه دهید. همچنین بر خلاف یک سیستم مبتنی بر پیش فرض، که ممکن است به دلیل ظرفیت یا تعداد خطوط خریداری شده محدود باشد، می توانید برنامه های افزودنی بیشتری را به راحتی تهیه کنید، بنابراین سیستم با نیازهای تجاری شما رشد خواهد کرد.

هزینه کم فروش سانترال پاناسونیک به معنای ارزش کم نیست زیرا یک سیستم سانترال میزبانی شده از تمام ویژگی‌های یک سیستم در محل و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند که شامل پست صوتی، پست صوتی به ایمیل، گروه‌های شکار، پیدا کردن من، دریافت تماس مستقیم، مزاحم نشوید، شماره‌های تماس مستقیم، کنفرانس تماس، پارکینگ تماس، میز گرم و غیره است. ما با فروش سانترال پاناسونیک شریک مورد اعتماد ارتباطات شما هستیم زیرا با سیستم سانترال شما از مقیاس و تخصص یک ارائه دهنده مخابراتی بین المللی بهره می برید که تمام مسیریابی تماس (سوئیچینگ) را در مکان های میزبان خود ما مدیریت می کند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس