گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7330
گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7330
دسامبر 4, 2022
تجهیزات ویپ
تجهیزات ویپ
ژانویه 5, 2023
گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665

گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665

گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665

گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 مجموعه ای از عملکردهای برتر به علاوه دسترسی یک لمسی به ویژگی های سانترال دیجیتال پاناسونیک را در اختیار شما قرار می دهد و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 هشت کلید قابل برنامه ریزی با LED دو رنگ و یک LCD 16 کاراکتری را ارائه می دهد که شناسه تماس گیرنده، زمان و تاریخ را نشان می دهد و با زاویه شیب قابل تنظیم، دید راحت را تضمین می کند.

دیجیتال درگاه دستگاه باعث می شود گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 به راحتی گسترش یابد و از گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 یک سیستم دیجیتال هندزفری است، دارای 8 کلید ویژگی، صفحه نمایش ال‌ سی دی عددی آلفا و عملکردهای ضروری مدیریت تماس با نماینده است و این گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 به گونه ای طراحی شده است که تاریخچه داده ای از شماره های شماره گیری شده، روز، تاریخ، زمان و مدت تماس را در اختیار سیستم قرار دهد و یک گوشی اجرایی سطح پایه برای سیستم های سانترال دیجیتال است.

گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 یک گوشی سیستم تلفن سطح ابتدایی با صفحه نمایش LCD 16 کاراکتری و بهره مندی از قابلیت هندزفری راحتی است. کلیدهای قابل برنامه ریزی با LED دو رنگ و لامپ زنگ پیام وجود دارد و از نظر ارگونومی، از تنظیم زاویه شیب بهره می برد و با کلیدهای قابل برنامه ریزی با LED دو رنگ و چراغ پیام، لامپ زنگ، بلندگوی تلفن و دیجیتال برای گسترش و تنظیم زاویه شیب است. گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 قابل برنامه ریزی با LED دو رنگ را ارائه می دهد و دارای 16 کاراکتر است که شناسه تماس گیرنده، تاریخ و زمان را نشان می دهد. این گوشی با زاویه شیب قابل تنظیم، مشاهده در بعد بعدی را تضمین می کند.

گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 قابلیت ارتقا دارد و با بلندگوی دیجیتال گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 به شما امکان دسترسی به ویژگی های سانترال IP دیجیتال سری را ارائه می دهد و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 دیجیتال 2 سیمی غیر قطبی با صفحه نمایش LCD 1 خطی 16 کاراکتری با قابلیت برنامه ریزی با LED قرمز/سبز و بلندگوی نیمه دوبلکس، پیام انتظار و چراغ زنگ، کنترل صدای بلندگو، گوشی و زنگ، کلید شماره گیری مجدد آخرین شماره و کلیدهای نگه داشتن و انتقال است. گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7665 با دارا بودن تمام ویژگی هایی که درج شده است و با این امکانات می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس