دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل
دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل
آوریل 8, 2023
کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک
کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک
آوریل 8, 2023
کارت دیزا سانترال

کارت دیزا سانترال

کارت دیزا سانترال

کارت دیزا سانترال، کارتی اختیاری است که به سیستم های سانترال قابلیت تلفن گویا می افزاید. دیزا یا DISA تکنولوژی است که بر روی سیستم های سانترال در شرکت ها، اداره ها، مراکز تجاری، آموزشی، فرهنگی و … نصب می گردد تا یک منشی تلفنی به صورت ضبط شده پیغامی را برای مخاطب پشت خط پخش نموده و مخاطب با فشار دادن کلید و شماره داخلی مورد نظر به بخش مربوطه متصل گردد.

بسیاری از مراکز بزرگ اجتماعی، فرهنگی، تجاری و … برای ارتباط با بیرون از سازمان یا مشتریان و مخاطبان خود و همچنین برای برقراری ارتباط بخش های داخلی با یکدیگر به یک سیستم مرکزی مخابراتی نیاز دارند که این سیستم با نام سانترال شناخته شده و به کمک دستگاهی به نام دستگاه سانترال در این مجموعه ها پیاده سازی می گردد.

دستگاه سانترال در دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت موجود بوده و در مجموعه های کوچک و بزرگ تماس های درون سازمان و بیرون از مجموعه را پوشش می دهد. این دستگاه یا به صورت پیش فرض از سیستم دیزا بهره می برد یا برای برخورداری از تکنولوژی دیزا یا تلفن گویا، نیاز به کارت دیزا دارد. هر کارت دیزا به طور معمول می تواند یک کانال را بر روی سانترال ایجاد نماید.

منظور از ایجاد کانال در کارت دیزا، این است که هر بار یک تماس شهری به تلفن گویا متصل می گردد و اگر تماس شهری دیگری هم زمان برقرار شود، پشت خط می ماند. حال اگر یک مجموعه نیاز به پوشش دهی تعداد تماس بیشتری در آن واحد دارند تا تماس های کمتری پشت خط بمانند و ترافیک تماس های دریافتی کاهش پیدا نماید باید از کارت دیزا در تعداد بیشتری استفاده نماید. به طور مثال 4 کارت دیزا سانترال می تواند به صورت هم زمان تلفن گویا را برای چهار تماس شهری برقرار نماید و آن ها را به بخش مربوطه متصل نماید.

برخی از انواع کارت دیزا سانترال تولید شده در شرکت پاناسونیک علاوه بر ایجاد کانال قابلیت آیدی کالر نیز دارند. به این معنی که پس از برقرار شدن هر تماس شهری به مجموعه و اتصال به تلفن گویا، شماره مخاطب نیز نمایش داده می شود.

کارت دیزا سانترال با توجه به نوع دستگاه سانترال که کم ظرفیت یا پر ظرفیت می باشد و از چه مدل و سری ساختی می باشد، متفاوت است. زمان پخش پیام نیز با توجه به دستگاه سانترال متفاوت می باشد که با نصب کارت دیزا قابل افزایش می باشد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس