کارت پاناسونیک
کارت پاناسونیک
می 5, 2023
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP
ژوئن 4, 2023
دستگاه سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA

ما قیمت بسیار رقابتی را ارائه می دهیم. ما یکی از معتبرترین تامین کنندگان دستگاه سانترال TDA نصب کننده و خدمات هستیم.  ما سابقه طولانی با تجربه غنی در صنعت دستگاه سانترال TDA داریم. ما همچنان به ایجاد نوآوری های مداوم برای دستیابی به برتری محصول ادامه می دهیم که نتایج بهتری را بگیریم.. ما دستگاه سانترال TDA در سراسر ایران عرضه می کنیم. ما تجهیزات خود را به  صاحبان مشاغل، سازمان های دولتی و هر نوع سازمان دیگری در هر اندازه ای عرضه می کنیم. با این حال، ما محصولات خود را به همه جای ایران ارسال می کنیم. هیچ پروژه ای آنقدر کوچک یا بزرگ نیست که نتوانیم آن را مدیریت کنیم. ما مهندسان آموزش دیده ای داریم که می توانند به طراحی سیستمی دستگاه سانترال TDA که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد کمک کنند.

برآورده کردن نیازهای مشتریان با دستگاه سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA یک سیستم IP PBX هیبریدی برای برآورده کردن نیازهای مشتریان امروز و آینده است. می توان آن را طوری پیکربندی کرد که نیازهای فعلی آنها را برآورده کند و با رشد یا تغییر برنامه های کاربردی آنها گسترش یابد.  سیستم سانترال IP هیبریدی تا 128 پسوندKXTDA یک محصول نسل بعدی است که قابلیت اطمینان PBX را با فناوری IP ترکیب می کند که ارتباطات کارآمد و منعطف را ارائه می دهد. هزینه دستگاه سانترال KXTDA  به طور موثر شکاف بین الزامات مخابراتی امروز و تقاضا برای راه حل های یکپارچه آینده را پر می کند.

برنامه های کاربردی Panasonic KX-TDA

  • پست صوتی نرم افزار مدیریت تماس
  • تلفن بی سیم DECT هدست های یکپارچه
  • یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر CTI راه حل های راه دور و کارمند خانه
  • پیکر بندی دستگاه سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA جدید یک سیستم IP PBX می توان آن را طوری پیکربندی کرد که نیازهای فعلی آنها را برآورده کند و با رشد یا تغییر برنامه های کاربردی آنها گسترش یابد. به علاوه، با معماری اسلات رایگان دستگاه سانترال TDA می توانید به راحتی کارت های توسعه را وارد کنید و به ویژگی های جدید دسترسی داشته باشید و همچنین قابلیت های خود را گسترش دهید.

ویژگی های اصلی دستگاه سانترال TDA

دستگاه سانترال TDA  پر از ویژگی ها برای بسیاری از برنامه های مختلف ایده آل است. این خدمات عبارتند از مهمان نوازی، مراکز تماس، کاربران از راه دور و شبکه IP. همچنین امکان کارایی بیشتر را فراهم می کند، گوشی های DECT و IP می توانند تحرک و انعطاف پذیری را در اطراف دفتر، سایت یا شبکه فراهم کنند. دستگاه سانترال TDA همچنین می تواند با دامنه صوتی KXT-VM با تحویل ایمیل یکپارچه ادغام شود. با استفاده از دروازه و توسعه دهنده یا گوشی های IP، کارمندان خانه و شعب راه دور می توانند به ویژگی های پلت فرم ارتباطی مرکزی شما دسترسی داشته باشند.بر اساس تجربه بیست ساله در توسعه فناوری ارتباطات تجاری، بالاترین محدوده IP PBX هیبریدی؛ دستگاه سانترال TDA به طور یکپارچه با فناوری اطلاعات کار می کند و صدا و داده را در یک راه حل هیبریدی کم هزینه در نسل بعدی ترکیب می کند.

دستگاه سانترال TDA یک سیستم تلفن تجاری

دستگاه سانترال TDA  یک مجموعه تلفن مستر پاناسونیک بهترین لباس برای کسب و کار شما. بهترین PBX تمام نیازهای تجاری شما را برآورده می کند. PABX به سادگی یک سیستم تلفن تجاری یک سیستم تلفن انبوه است که عموماً در عرصه تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم های احاطه کننده از سیستم های تلفن کلیدی کوچک تا PABX در مقیاس فوق العاده که به سادگی یک سیستم تلفن تجاری یک سیستم تلفن انبوه است که عموماً در عرصه تجارت استفاده می شود. پراکندگی از سیستم‌های تلفن کلیدی کوچک تا PBX در مقیاس فوق‌العاده. یک PABX با راه‌اندازی بسیاری از تلفن‌ها با بسیاری از خطوط اصلی اداری متفاوت است، زیرا خطوط دفتر مرکزی مورد استفاده مستقیماً در KTS از چندین ایستگاه تلفن قابل مدیریت هستند و این سیستم عالی اغلب آنها را تأمین می‌کند. ویژگی های اضافی مربوط به مدیریت تماس PABX اغلب به طور گسترده در سیستم های تلفن کلیدی و PBX تعریف می شود.

پشتیبانی دستگاه سانترال TDA

به روشی تاریخی، گستردگی سیستم‌های PABX کاملاً دلپذیر، تجارت تایرهای میانی و استفاده شخصی را از دسترس خارج کرده است. از دهه 1990 بسیاری از PABX های کوچک و درجه یک مشتری اکنون در دسترس هستند. این سیستم‌ها از نظر اندازه، قدرت یا انعطاف‌پذیری با PABX‌های تجاری درجه یک تناسبی ندارند، اما هنوز هم اکنون دارای ویژگی‌های زیادی هستند. اولین سیستم های PABX از خطوط تلفن آنالوگ استفاده می کردند که به طور کلی از چهار خط آنالوگ خصوصی و یک خط آنالوگ عمومی پشتیبانی می کنند. اندازه آنها به اندازه یک جعبه سیگار کوچک است. این استاندارد سیستم برای تلفن های آنالوگ توسط PBX های درجه مصرف کننده برای ISDN دنبال شد. استفاده از PBX های کوچک برای ISDN یک گام منطقی است، زیرا نرخ اولیه ISDN که رابط آن دو خط تلفن منطقی (از طریق دو کانال ISDN B) است که می توانند به صورت موازی استفاده شوند. با سطح پذیرش VoIP توسط مشتری، سانترال های VoIP مصرف کننده ظاهر شده اند. با تبدیل شدن فعالیت‌های PBX به ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار ساده بهترین روترها و سوئیچ‌های درجه یک مصرف‌کننده. علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های مخابراتی در حال حاضر موجود هستند که سیستم های سانترال میزبانی شده را ارائه می دهند که در آن ارائه دهنده در واقع سانترال را میزبانی می کند و گوشی های تلفن از طریق اتصال به اینترنت به آن متصل می شوند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس