دستگاه سانترال TDA
دستگاه سانترال TDA
ژوئن 4, 2023
سانترال پاناسونیک KX-TES824
سانترال پاناسونیک KX-TES824
ژوئن 4, 2023
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

با ترکیب مزایای ارتباطات راه دور سنتی با مزایای فناوری IP معاصر، سیستم IP-PBX هیبریدی KX-TDA100DBP پاناسونیک KX-TDA100DBP  طیف گسترده ای از قابلیت ها را برای بهینه سازی ارتباطات شرکت شما ارائه می دهد. راه‌حل‌هایی مانند Wireless Mobility به شما آزادی پاسخگویی به تماس‌های مهم را در زمانی که دور از میز خود هستید یا در حال حرکت در دفتر هستید، می‌دهد، در حالی که عملکردهای پیشرفته مرکز تماس، توزیع تماس‌ها، مدیریت تماس‌ها توسط نمایندگان و کنترل استفاده داخلی از سیستم تلفن، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد و دستگاه سانترال پاناسونیک به شما امکان می دهد به طور مؤثرتری به مشتریان خدمات رسانی کنید.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP  نمونه کاملی از بهترین راه برای اطمینان از ارتباطات تجاری عالی است. با کنار هم قرار دادن ارتباطات از راه دور و فناوری IP مدرن، این امر باعث ایجاد یک دستگاه قابل برنامه ریزی می شود که می تواند متناسب با نیازهای تجاری خاص شما طراحی شود. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP  با شاسی و رابط مدولار مشکی است، شیک به نظر می رسد و با دکوراسیون دفتر کار شما ترکیب می شود. این سیستم تلفن تجاری با پسوند دارای ابعاد 390*334*270 میلی متر و دارای یک صندوق عقب می باشد. دارای 64 گره IP FCCS و همین تعداد گره IP CCIS است. می توانید از گزینه های زیر لذت ببرید – شماره گیری مجدد، انتقال تماس، مزاحم نشوید. دارای SIP Trunk نقطه به نقطه و چند نقطه است و می توان آن را روی دسکتاپ نصب کرد.

دستگاه سانترال پاناسونیک  KX-TDA100DBP  را می توان برای عملکردهای مختلفی استفاده کرد. می توان از دستگاه سانترال پاناسونیک  برای تماس مستقیم، انتقال تماس، توزیع کننده تماس و عملکردهای مرتبط استفاده کرد. این سیستم سانترال به سهولت کار مسئول پذیرش یا مدیر کمک می کند و به ایجاد یک شبکه ارتباطی راحت در بین همه کارمندان کمک می کند. این سیستم با حذف نویز ارائه می شود، می تواند برنامه ریزی شود تا به طور همزمان روی شماره تلفن همراه تلفن میز زنگ بزند و همراه با گوشی های بادوام عرضه می شود! علاوه بر این، CPU را به عنوان یک دستگاه مستقل مدیریت می کند، زیرا موقعیت های قطع برق را مدیریت می کند.

ویژگی های ایمنی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

این یک نمونه واقعی از اختراع است زیرا زمانی که سیستم دارای IP شما خراب به نظر می رسد، همچنان می تواند به انتقال نرم و برنامه ریزی شده به VoIP کمک کند که اجازه می دهد ارتباطات صوتی و داده ها هماهنگ باشد.

از امکانات دستگاه سانترال پاناسونیک می توان به دسترسی QSIG به خط CO، اتصال QSIG، اتصال پشت سر هم، انتقال به PBX شبکه، پاسخ صندوق از هر ایستگاه، شبکه VirtuaPrivate، کلاس خدمات پیاده‌روی و برنامه‌های افزودنی پیاده‌روی اشاره کرد.

Pansonic KX-TDA100 DBP PABX 8co 4 Ext Digital -24 Ext Analog یک سیستم سانترال IP هیبریدی تا 128 پسوند است. سیستم دستگاه سانترال پاناسونیک IP-PBX هیبریدی پاناسونیک KX-TDA100DBP  با ترکیب مزایای ارتباطات سنتی با مزایای فناوری IP معاصر، طیف گسترده ای از قابلیت ها را برای بهینه سازی ارتباطات شرکت شما ارائه می دهد. راه‌حل‌هایی مانند Wireless Mobility به شما آزادی پاسخگویی به تماس‌های مهم را در زمانی که دور از میز خود هستید یا در حال حرکت در دفتر هستید، می‌دهد، در حالی که عملکردهای پیشرفته مرکز تماس، توزیع تماس‌ها، مدیریت تماس‌ها توسط نمایندگان و کنترل استفاده داخلی از سیستم تلفن، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد به طور مؤثرتری به مشتریان خدمات رسانی کنید.

سیستم تلفن دستگاه سانترال پاناسونیک  KX-TDA100DBP  از طیف شیک و بصری تلفن های دیجیتال و IP پشتیبانی می کند. سیستم تلفن دستگاه سانترال پاناسونیک  IP-PBX هیبریدی پاناسونیک KX-TDA100DBP  ترکیبی از ویژگی‌های سنتی PBX و عملکردهای پیشرفته IP-PBX را ارائه می‌کند که به سازمان کمک می‌کند تا در صدر کسب و کار باقی بماند. دستگاه سانترال پاناسونیک  KX-TDA100DBP  یک راه حل ارتباطی عالی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است. تلفن اداری KX-TDA100DBP  دارای طراحی جمع و جور است که در عین اینکه فضای کمتری را اشغال می کند، تعداد زیادی ویژگی را ارائه می دهد. دستگاه سانترال پاناسونیک  از نظر حداکثر ظرفیت های سیستم، این سیستم می تواند تا 96 پورت را ارائه دهد. سیستم IP Panasonic KX-TDA100DBP  به شما این امکان را می دهد تا با وصل کردن کارت ها و تلفن های اضافی به معماری پلاگین، سیستم خود را با افزایش نیازهای خود گسترش دهید. شیارهای کارت توسعه سانترال Panasonic KX-TDA100DBP  جهانی هستند به طوری که هر کارتی را می توان به هر شیار جهانی وصل کرد و امکان استفاده حداکثری از آنچه در کابینت موجود است را فراهم می کند .سیستم تلفن دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP می‌تواند گروه‌های توزیع تماس ورودی ( ICD Group) ایجاد کند که توسط آن تعداد زیادی تماس از مشتریان خارجی شما دریافت شود. تلفن اداری پاناسونیک KX-TDA100DBP  از دیگر ویژگی‌های این سیستم می‌توان به شماره‌گیری سریع سیستم، کنفرانس، توزیع تماس ورودی، دسترسی مستقیم به سیستم DISA، یکپارچه‌سازی پست صوتی و موارد دیگر اشاره کرد.

بهترین فروشگاه آنلاین در زمینه ی عرضه دستگاه سانترال پاناسونیک در تهران هستیم، با سابقه اثبات شده در ارائه تجربه خرید برتر، تحویل سریع، بهترین قیمت ها و خدمات مشتری درخشان. ما برای اعتمادی که مشتریانمان به ما دارند ارزش قائل هستیم، بنابراین تجهیزات متنوعی را در اختیار داریم، قیمت‌های مقرون به صرفه و انجام سریع سفارش را ارائه می‌کنیم. ما فروشنده، تامین کننده و فروشندگان برندهای اصلی تجهیزات در دسته های زیر هستیم: شبکه، تلفن، محاسبات، برق و برق، الکترونیک، تلفن و تجهیزات امنیتی. ما همچنین خدمات نصب و راه اندازی را به مشتریانی که به این خدمات نیاز دارند با نرخ های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهیم. ما به تمام شهرهای ایران خدمات می دهیم. پاناسونیک برای حریم خصوصی شما ارزش قائل است و اعتماد شما برای ما مهم است.  این سیستم مجهز به IP که برای پشتیبانی از همگرایی از طریق معماری ماژولار طراحی شده است، مهاجرت آرام به سمت VoIP را تسهیل می‌کند و به ارتباطات صوتی و داده‌ای اجازه می‌دهد تا به طور هماهنگ در همان شبکه عمل کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در آینده تضمین کند.

ادغام پست صوتی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

کارت‌های اختیاری ( ESVM) قابلیت‌های اضافی ضبط پیام و مدیریت پیام‌های خروجی را ارائه می‌کنند که به اطمینان از اینکه تماس‌های مشتریان شما به درستی از طریق مسیریابی می‌شوند و همیشه به خوبی پاسخ داده یا پردازش می‌شوند، کمک می‌کند.

یکپارچه سازی بی سیم چند سلولی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

تلفن های اکستنشن لاین را می توان بی سیم ساخت. سیستم بی سیم DECT چند سلولی ساختمان اداری را قادر می سازد تا به یک منطقه تماس واحد تبدیل شود. از آنجایی که می توان هنگام کار دور از میز تماس برقرار کرد، این به افزایش بهره وری دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP  کمک می کند.

عملکرد مقرون به صرفه دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP

عملکرد هایی که باعث کاهش هزینه در این سیستم است

  • صدا از طریق پروتکل اینترنت H.323
  • قابلیت ISDN (BRI / PRI) – شبکه دیجیتال QSIG امکان مدیریت تماس اولیه، مسیریابی شماره گذاری بسته و CLIP / COLP / CLIR / COLR
  • انتخاب مسیر خودکار (ARS) / خدمات محدودیت عوارض را فراهم می کند. TRS
  • شبکه قابل اعتماد از طریق T1 / E1، E&M
مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس