تلفن گویا
تلفن گویا
ژانویه 5, 2023
فروش سانترال پاناسونیک
فروش سانترال پاناسونیک
ژانویه 5, 2023
سانترال دست دوم

سانترال دست دوم

سانترال دست دوم

سانترال دست دوم در شرکت ما در انواع پر ظرفیت و کم ظرفیت ارائه می شود و اگر شما در کسب و کار خود دارای یک تیم IT قابل اعتماد و با تجربه هستید می توانید به محصولات ما اطمینان کنید. ما با ارائه سانترال دست دوم، می توانیم این امکان را به وجود بیاوریم که سیستم تلفن شما با این محصول به آسانی قابل مدیریت است و سانترال دست دوم ما قابلیت شخصی سازی را نیز خواهند داشت. کارشناسان شما به عنوان مثال، از طریق تشخیص عملکرد صحیح سانترال دست دوم و مقایسه با سیستم های مدیریت کسب و کار متوجه کارایی آن ها می شوند.

ما با ارائه انواع سانترال دست دوم این کار را از بسیاری جهات برای حمایت از کسب و کار شما انجام می دهیم و اگر تیم IT شما به خوبی در زمینه شبکه مهارت دارد، سانترال دست دوم ما می تواند نیاز های کار شما را به خوبی برآورده کند. البته برخی از عملکردهای عالی وجود دارد که با سانترال دست دوم در محل ارائه می شوند و این ویژگی‌های سانترال دست دوم می ‌توانند نحوه انجام کسب‌وکار شما را در داخل تغییر دهند و همچنین می‌توانند کارایی بالاتر سانترال دست دوم، خدمات مشتری بهبود یافته و انعطاف‌پذیری را به کارکنان شما بدهند.

از مهم ترین ویژگی های سانترال دست دوم ما اتصال از راه دور است زیرا سیستم‌ های سانترال دیجیتال امکان استفاده از خارج از دفتر، بر روی اتصال از طریق اینترنت را می‌ دهند. این بدان معنی است که می توانید پست های صوتی خود و داده های تماس یا کاربر را بدون توجه به جایی که هستید بررسی کنید و همچنین می ‌توانید پیام‌های صوتی خود را به صورت پیوست صوتی در ایمیل ارسال کنید. همچنین با سانترال دست دوم ما این امکان نیز وجود دارد که سیستم را طوری تنظیم کنید که تماس گیرندگان بتوانند از شماره خاصی استفاده کنند که به افراد و تیم های مناسب هدایت می شود و اگر گیرنده اولیه در دسترس نباشد، مسیریابی خودکار تماس می‌تواند تماس‌های مناسب را به افراد مناسب هدایت کند.امکان تماس‌ های کنفرانسی دیگر قابلیت سانترال دست دوم ما است که بسیاری از کاربران را می ‌توان در یک تماس متصل کرد.

همچنین با سانترال دست دوم ما که تمام نیاز های مربوط به سازمان شما را برآورده می کند می توان انتظار داشت امکان تماس‌های ورودی و خروجی را با چند دکمه به هر کسی در سیستم اختصاص وجود دارد به وجود آورد. شما با سانترال دست دوم، باید روی تجهیزات خود سرمایه گذاری کنید، اما با سانترال های نو، باید روی مجوزها و سخت افزار سرمایه گذاری کنید و این باید برای کسب و کارهایی که در یک دوره رشد قرار دارند، مورد توجه جدی قرار گیرد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس