کارت دیزا سانترال
کارت دیزا سانترال
آوریل 8, 2023
گوشی پاناسونیک آنالوگ
گوشی پاناسونیک آنالوگ
آوریل 8, 2023
کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک

کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک

کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک

کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک، کارتی است که بر روی یکی از اسلات های موجود بر روی دستگاه سانترال نصب شده و قابلیت نمایش شماره تلفن تماس گیرنده را به مجموعه می افزاید. دستگاه سانترال که تماس های ورودی شهری و داخلی یک مجموعه یا شرکت را پوشش می دهد، سیستمی است که برای مدیریت و کنترل ارتباطات داخلی و خارجی طراحی و پیاده سازی می گردد.

در برخی از شرکت های تجاری یا سازمان های ارتباطی اطلاع از شماره تماس گیرنده یا کالر آیدی، برای مجموعه اهمیت داشته و اهدافی تجاری یا غیر تجاری را تأمین می نماید. در بسیاری از دستگاه های سانترال پاناسونیک این قابلیت کالر آیدی به صورت پیش فرض وجود ندارد و باید با تهیه کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک این قابلیت را به سیستم مذکور اضافه نمود.

انواع کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک از لحاظ تعداد خطوط شهری و از لحاظ سازگاری با مدل دستگاه سانترال با یکدیگر متفاوت می باشند. یکی از پر مصرف ترین و پر کاربردترین انواع کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک، کارت KX-TE82494 می باشد که قابلیت کالر آیدی بر روی سه خط شهری را دارا می باشد.

کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک مدل KX-TE82494 با دستگاه های سانترال KX-TES824 و KX-TEM824 سازگار می باشد و بر روی آن ها قابل نصب می باشد. حال اگر مجموعه ای بخواهد تعداد خط شهری بیشتری را پوشش داده و شماره تماس گیرنده را داشته باشد، باید کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک بیشتری بر روی دستگاه سانترال خود نصب نماید. به طور مثال با تهیه دو کارت KX-TE82494 می تواند قابلیت کالر آیدی را بر روی 6 خط شهری ایجاد نمود.

استفاده از کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک نظارت مدیران یک مجموعه را بر ارتباطات داخلی و خارجی بیشتر می نماید. قابلیت ایجاد پیوندهای جدید و جذب مشتری را به شرکت های تجاری می افزاید. کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک نصب آسانی دارد و کاربری آن نیز ساده می باشد.

هر کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک تنها یک اسلات را بر روی بدنه دستگاه سانترال اشغال می نماید. با افزودن بر تعداد کارت های کالر آیدی سانترال پاناسونیک می توان بر تعداد تماس های شهری ورودی که شماره آن ها بر روی نمایشگر نشان داده می شود، اضافه کرد. این کارت ها معمولا برای نمایش یک خط شهری عادی با 8 شماره می باشد.

جهت تهیه کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک با قیمت مناسب و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با این مرکز تماس حاصل فرمائید.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس