گوشی دیجیتال سانترال
گوشی دیجیتال سانترال
مارس 8, 2023
دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل
دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل
آوریل 8, 2023
اجرا و راه اندازی سانترال

اجرا و راه اندازی سانترال

اجرا و راه اندازی سانترال

اجرا و راه اندازی سانترال یکی از اساسی ترین و ابتدایی ترین امور یک شرکت یا نهاد اجتماعی، فرهنگی، تجاری و … از بدو تأسیس می باشد. هر مجموعه ای فارغ از دسته بندی و نوع فعالیت، مخاطب هدفی دارد که با آن مخاطبان ارتباطاتی شکل می دهد . به بقا و استمرار آن مجموعه یا شرکت یا سازمان منجر می شود.

نحوه مدیریت و کنترل و نظارت بر ارتباطات داخلی و خارجی یک مجموعه اهمیت فراوانی برای بقا و فعالیت آن دارد. اجرا و راه اندازی سانترال جهت بهبود مدیریت، کنترل. نظارت و تسلط بر کلیه تماس های ورودی و خروجی شهری و تماس های داخلی آن شرکت یا مجموعه می باشد.

آنچه در اجرا و راه اندازی سانترال اهمیت فراوانی دارد، دو مورد می باشد. نخست استفاده از تجهیزات سانترال و مخابراتی و ارتباطی پیشرفته و بادوام می باشد که کاربری آسانی نیز داشته باشند. دومین نکته استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب و با تجربه جهت پیاده سازی و راه اندازی آن می باشد. شاید تصور شود که اجرا و راه اندازی سانترال امری مشخص و ثابت می باشد. با داشتن مقداری تخصص می توان آن را به خوبی انجام داد.

اجرا و راه اندازی دستگاه سانترال

در حالی که تشخیص تجهیزات مناسب با ابعاد شرکت و تشخیص نیازها و رفع نیازهای ارتباطی با انتخاب دستگاه سانترال مناسب و کارت های اختیاری مناسب برای ارتقا و بهبود عملکرد سیستم سانترال در اجرا و راه اندازی سانترال اهمیت فراوانی دارد که نیازمند مهارت و تجربه کافی است.

اجرا و راه اندازی سانترال باید با در نظر گرفتن همه جوانب، از جمله توجیه اقتصادی آن، استفاده از قابلیت های متنوع و پیشرفته به اقتضای نیازهای مجموعه پوشش دادن بیشترین میزان تماس ورودی با توجه به حجم تماس ها، سرعت بخشیدن به تماس ها و هدایت درست آن ها و موارد متعدد دیگر انجام گیرد.

به طور کلی دستگاه های سانترال که اجرا و راه اندازی می شوند، به دو نوع سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت تقسیم می گردند. اجرا و راه اندازی سانترال کم ظرفیت اغلب برای شرکت ها و مجموعه های کوچک که حجم تماس کمتری دارند مناسب می باشد.

قابلیت پوشش 8 خط شهری و 24 خط داخلی را دارا می باشد. سانترال های پر ظرفیت برای شرکت های بزرگ مناسب هستند. قابلیت پشتیبانی از تعداد تماس بسیار بالاتری را دارا می باشند. می توان این قابلیت ها را با استفاده از نصب کارت های اختیاری بر روی دستگاه سانترال افزایش داد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس