دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBP
ژوئن 4, 2023
خرید سانترال
ژوئن 30, 2023
سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک KX-TES824، پاسخی به نیازهای شرکت های حرفه ای و خصوصی است که مایل به بهره برداری از پتانسیل خطوط آنالوگ هستند (اکنون با خطوط ISDN در ادارات کوچک) کاهش سرمایه گذاری و افزایش بهره وری.  با پاناسونیک 824 امکان اتصال حداکثر 8 خط و 24 داخلی به تابلو وجود دارد. در اتصالات خط خارجی می توان خطوط سنتی (PSTN/RTG)، خطوط مشتق شده از سوکت ISDN NT1plus، خطوط مشتق شده از رابط GSM، خطوط مشتق شده از رابط اینترکام و خطوط VoIP که از یک ATA Fxs مشتق شده اند، امکان پذیر است.

دریافت خودکار تماس ورودی با راهنمای صوتی در سانترال پاناسونیک KX-TES824

سیستم KX-TES824 مجهز به یک مهماندار خودکار یکپارچه است که به شما امکان می دهد پاسخ تماس گیرنده خارجی را ارائه دهید و او را با یک پیام از پیش ضبط شده دعوت کنید (سفارشی شده توسط شما )، برای انتخاب یک برنامه افزودنی/گروهی از برنامه های افزودنی. (برای کمک 1، برای مدیریت 2 را فشار دهید…). این امر مدیریت ترافیک ورودی را ساده می کند و هزینه های مربوط به منابع انسانی درگیر در مرتب سازی ترافیک تلفن را کاهش می دهد. پیام‌ها را می‌توان بر اساس ساعات کاری/روز سفارشی‌سازی کرد و پاسخ ارائه‌شده به تماس‌گیرنده به‌طور خودکار توسط TE824 مدیریت می‌شود، بر اساس ساعت/تقویم داخلی و زمان‌های تعویض پیام که توسط شما تعیین شده است.

پست صوتی سانترال پاناسونیک KX-TES824

امکان فعال کردن سرویس پست صوتی یکپارچه وجود دارد. یک برد اختیاری دقیقاً برای فعال کردن این عملکرد فراهم می کند. هر برنامه افزودنی سیستم دارای یک صندوق پست صوتی خواهد بود که در آن تماس‌گیرندگان داخلی/خارجی می‌توانند پیامی بگذارند تا بتوان آنها را دوباره فراخوانی کرد یا فعالیت‌ها/یادداشت‌ها را با آنها در میان گذاشت. پست صوتی را می توان به عنوان یک منشی تلفنی متمرکز در نظر گرفت. هر افزونه رمز عبور خود را خواهد داشت و امکان گوش دادن به پیام ها حتی از خارج نیز وجود خواهد داشت. ممکن است بایگانی، حفظ یا به سایر همکاران منتقل شود.سیستمی که به شما امکان می دهد با کاهش تعداد تماس های دریافتی، پاسخی حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهید…  این امکان وجود دارد که سیستم را سفارشی کنید تا به کاربرانی که مایل به ارسال پیامک هستند اجازه دهد تا آنها را مستقیماً به یک کاربر خاص نشان دهند. برای ارسال و دریافت پیام های متنی، یک کارت شناسایی تماس گیرنده اختیاری و یک تلفن SMS سازگار مورد نیاز است.

BCA و تلفن های آنالوگ اختصاصی

سیستم سانترال پاناسونیک KX-TES824  با سرویس شناسه تماس گیرنده سازگار است که به کاربران امکان می دهد قبل از پاسخ دادن به تماس، اطلاعات تماس گیرنده را مشاهده کنند. این ویژگی برای تلفن های اختصاصی آنالوگ KX-T7730 و همچنین تلفن های تک خط BCA با نمایشگر شناسه تماس گیرنده در دسترس است. ویژگی UCD با پیام اجازه می دهد تا تماس های دریافتی به طور مساوی در بین گروهی از برنامه های افزودنی برای رسیدگی سریع تر و کارآمدتر توزیع شود . اگر همه اعضای گروه UCD مشغول باشند، سیستم پیامی را پخش می‌کند که به‌عنوان گیرنده یا سیستم Music on Hold عمل می‌کند.

سانترال پاناسونیک KX-TES824 طراحی شده است تا به عنوان یک مرجع کلی برای توصیف ویژگی های سیستم هیبریدی پیشرفته پاناسونیک عمل کند. ویژگی‌های رسیدگی به تماس، ویژگی‌های PBX مربوط به برقراری و دریافت تماس، و کارکرد تلفن را شرح می‌دهد. پیکربندی سیستم و ویژگی‌های مدیریت، ویژگی‌هایی را شرح می‌دهد که به سانترال اجازه می‌دهد تا متناسب با نیازهای کاربران پیکربندی و مدیریت شود. دستورالعمل های برنامه نویسی به عنوان یک مرجع برنامه نویسی سیستم کلی برای PBX عمل می کند.. سانترال پاناسونیک KX-TES824 امکان دسترسی کاربران به ویژگی ها و عملکردهای معمول PBX را با تلفن های اختصاصی خود (PTs)، تلفن های تک خطی (SLT) و کنسول های انتخاب ایستگاه مستقیم (DSS)  را انجام می دهد.  سانترال پاناسونیک KX-TES824 تلفن تان را با حداکثر 8 خط خارجی (CO) و 24 پسوند به راحتی گسترش می یابد. پیام صوتی می سازد. نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT “یک کارت اختیاری لازم دارد.”

پیکربندی سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک KX-TES824 برای 3 خط و 8 برنامه افزودنی پیکربندی شده است و می تواند تا حداکثر پیکربندی 8 خط و 24 برنامه افزودنی گسترش یابد. DISA/Message on busy یک ویژگی جدید است، مانند Extension CLI (گزینه) و USB برای برنامه نویسی رایانه شخصی. سانترال پاناسونیک KX-TES824  جدید یک راه حل عالی برای اکثر مشاغل کوچک تا متوسط ​​ارائه می دهد. ویژگی‌ها شامل کار گروهی، شماره‌گیری سریع سیستم، شماره‌های سرعت شخصی، موسیقی داخلی/خارجی در حالت نگه‌داشتن، صفحه‌بندی و همراه خودکار است. واحد کنترل سانترال پاناسونیک KX-TES824 ظرفیت اولیه را برای سه خط مبادله و هشت اکستنشن فراهم می کند، اما با اضافه شدن کارت ها می تواند به راحتی تا هشت خط مبادله و بیست و چهار اکستنشن گسترش یابد. برنامه های افزودنی می توانند تلفن های استاندارد، تلفن های بی سیم یا تلفن های سیستمی پاناسونیک باشند. لطفاً توجه داشته باشید: سانترال پاناسونیک KX-TES824 به 1 عدد تلفن نمایشگر Panasonic KX-T7730 برای برنامه نویسی نیاز دارد همه گوشی های دیگر می توانند گوشی های KX-T یا تلفن های سیمی/بی سیم استاندارد باشند. همچنین توصیه می شود که یک مهندس واجد شرایط پاناسونیک سیستم را نصب کند، لطفاً در صورت تمایل به هماهنگی برای نصب، با ما تماس بگیرید. امکانات انتقال خودکار فکس درج مکث خودکار انتقال تماس نگه داشتن تماس / تحویل گرفتن، انتقال، انتظار کنفرانس تلفنی امنیت خط داده تخصیص زنگ انعطاف پذیر یادآوری را نگه دارید اینترکام آخرین شماره تماس مجدد موسیقی در انتظار (خارجی / داخلی) انتقال قطع برق محدودیت تماس قابل برنامه ریزی سیستم مکالمه پالس می باشد.

تماس های دریافتی سانترال پاناسونیک KX-TES824

پیام صوتی داخلی BV به تماس گیرنده اجازه می دهد یک پیام صوتی را در ناحیه پیام شخصی کاربر یا منطقه پیام مشترک PBX بگذارد ( 1.15.7 داخلی -در پیام صوتی BV پشتیبانی پایانه پیامک خط ثابت (کارت شناسه تماس گیرنده اختیاری مورد نیاز است) PBX می تواند تماس های دریافتی را از مرکز سرویس پیام کوتاه (SMS) به تلفن های تک خطی خاص (SLT) که از SMS پشتیبانی می کنند، ارسال کند. پیامک خط ثابت سرویسی است که امکان ارسال و دریافت پیام های متنی را از طریق دسترسی به شبکه تلفن سوئیچ شده عمومی (PSTN) می دهد. توصیه می‌کنیم از SLT‌های پاناسونیک دارای پیامک استفاده کنید (پشتیبانی از ترمینال پیام کوتاه خط ثابت 1.17.3). نمایش شناسه تماس گیرنده روی SLT (کارت شناسه تماس گیرنده اختیاری لازم است) PBX می تواند اطلاعات شناسه تماس گیرنده (شماره تلفن و نام تماس گیرندگان) را از تماس های دریافتی در خطوط خارجی (CO) دریافت کند. این اطلاعات را می توان بر روی نمایشگرهای SLT که از شناسه تماس گیرنده پشتیبانی می کنند و همچنین تلفن های اختصاصی (PTs) هنگام دریافت تماس (1.16.1 شناسه تماس گیرنده) نشان داده شود. 3-سطح خودکار Attendant (AA) سرویس 3-سطح Automated Attendant (AA) به تماس گیرنده اجازه می دهد تا یک شماره تک رقمی (دسترسی مستقیم به داخل سیستم شماره گیری کند. ، و به طور خودکار به طرف مورد نظر متصل شود محاسبه هزینه تماس سانترال می تواند به طور خودکار هزینه تقریبی تماس ها را محاسبه کند و استفاده از تلفن را به بودجه از پیش برنامه ریزی شده برای هر داخلی محدود کند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس