فروش محصولات سانترال پاناسونیک
فروش محصولات سانترال پاناسونیک
مارس 8, 2023
گوشی دیجیتال سانترال
گوشی دیجیتال سانترال
مارس 8, 2023
کارت سانترال 0172

کارت سانترال 0172

کارت سانترال 0172

کارت سانترال 0172 برای ارتقای تلفن ها و ظرفیت دستگاه های سانترال جهت استفاده از خطوط داخلی بیشتر به کار برده می شود. دستگاه سانترال تعداد زیادی خط داخلی و شهری دارد اما گاهی ما برای شرکت و سازمان خود علاوه بر خطوط موجود نیاز به افزایش خطوط دیگری هم داریم. بنابراین با استفاده از کارت سانترال 0172 به ارتقای دستگاه سانترال اقدام می کنیم که بتوانیم خطوط بیشتری برای گسترش کسب و کارمان در اختیار داشته باشیم. تجمیع خطوط شهری با استفاده از کارت سانترال 0172 و مدیریت خطوط داخلی راندمان بهتر ارتباطات را در بر خواهد داشت.

استفاده از کارت سانترال 0172 برای سازمان های بزرگ کاربرد دارد که با نصب این کارت بر روی دستگاه سانترال می توانند ظرفیت دستگاه خود را با ارتقای خطوط داخلی دو چندان کنند. کارت های ارتقای دستگاه سانترال مدل های مختلفی در بازار دارند که شما با شناخت کافی از دستگاه خود و مطابق با نیاز شرکت برای بهره وری بیشتر می توانید ظرفیت نهایی دستگاه را تغییر دهید.

ولی در حال حاضر کارت سانترال 0172 یکی از کاربردی ترین کارت هایی که نیاز مصرف کنندگان را برطرف کرده است و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و خدمات مطلوب نظرشان را ارائه دهد. یکی دیگر از قابلیت های تلفن های دیجیتال این است که از هر خط داخلی، دو تلفن راه اندازی کنند. این نکته را مد نظر داشته باشید برای بهره مندی از تمام ظرفیت کارت سانترال 0172 به قابلیت لینک شدن با دستگاه سانترال و راه اندازی خطوط داخلی ها دقت شود.

افزودن کارت سانترال 0172 به دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری TDAو TDE قابلیت ارائه و ارتقای 16 خط داخلی دیجیتال را دارد. نصب کارت سانترال 0172 بوسیله ی کابل 16 زوجی یا 24 زوجی آمفونال انجام می شود. این تلفن های دیجیتال را باز میتوان با استفاده از یک زوج سیم دیگر به 32 خط داخلی دیجیتال افزایش داد. که البته در هزینه ها هم صرفه جویی خواهد شد.

راه اندازی خطوط دیجیتال کارت های سانترال بصورت پیش فرض توسط کالر آیدی پشتیبانی می شود. احتیاجی به نصب کارت سانترال بصورت مجزا نیست. تلفن های دیجیتال علاوه بر جذابیت بصری از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.بهتر است برای نصب و اتصالات کارت سانترال 0172 از اسلات های خالی استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی برای خرید کارت سانترال 0172 با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و سوالاتتان را بصورت جزیی تر از آنها بپرسید تا بتوانید با خیال راحت بر حسب نیاز شرکت خود اقدام به خرید کنید.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس