اجرا و راه اندازی سانترال
اجرا و راه اندازی سانترال
آوریل 5, 2023
کارت دیزا سانترال
کارت دیزا سانترال
آوریل 8, 2023
دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل

دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل

دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل

دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل که از اصطلاح Call Forwarding گرفته شده است به معنی انتقال تماس از یک مجموعه با سیستم سانترال به یک خط موبایل می باشد. حضور داشتن در محل و لوکیشنی خاص به صورت پیوسته و روزمره برای همه مدیران و افراد ممکن نیست.

در بسیاری از مجموعه ها بسیاری از تماس ها به دلیل عدم حضور مداوم در پشت خط ثابت و پاسخ ندادن به آن ها از دست می روند که برای یک مجموعه با اهداف تجاری یا فرهنگی و مانند آن مشکل بزرگی است.

دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل به منظور پاسخگویی به تماس ها در صورت حضور نداشتن در محل و مدیریت هر چه بهتر تماس های ورودی مجموعه می باشد. دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل به دو صورت انتقال تماس های داخلی مجموعه یا شرکت و انتقال تماس های خارجی یا شهری به مجموعه امکان پذیر می باشد.

برای دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل دو راه وجود دارد. یکی از این راه ها بهره گیری از کدهای به خصوص می باشد که با گرفتن آن کدها و شماره گیری شماره موبایل مورد نظر بلافاصله پس از کد و فشردن کلید مربع در پایان، می توان تلفن های داخلی یا خارجی سانترال را به شماره موبایل مشخصی دایورت نمود. همان طور که می توان با شماره گیری یک کد مشخص دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل را انجام داد، می توان با شماره گیری کدی دیگر، به همراه شماره موبایل، این قابلیت را غیر فعال نمود.

راه دیگر دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل استفاده از نرم افزارهایی ویژه این امر می باشد. با کمک این نرم افزار ها می توان علاوه بر دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل، برخی از تماس ها را از بعضی شماره تلفن ها مسدود نمود.

این نوع نرم افزار کاربری بسیار ساده ای دارد و پر کردن فیلدهای مربوط به دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل، اطلاعات مورد نیاز را وارد نمود.

همچنین تنظیم های افزون تری نیز جهت موارد خاص مانند زمان هایی که خط موبایل اشغال بوده و شخص در حال مکالمه می باشد، یا در صورت عدم پاسخگویی و مواردی مانند این ها وجود دارد تا مدیریت بهتر و کامل تری بر تماس های تلفن ورودی به سانترال صورت گیرد.

سیستم سانترال بستر ارتباطی کاملی با قابلیت های فراوان می باشد که امروزه در بسیاری از مجموعه ها و شرکت های کوچک و بزرگ راه اندازه شده است.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس