سانترال TDE 200
سانترال TDE 200
مارس 8, 2023
فروش محصولات سانترال پاناسونیک
فروش محصولات سانترال پاناسونیک
مارس 8, 2023
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 سیستمی منسجم است که برای سازمان های بزرگ و شرکت های کوچک کاربرد دارد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 ترانک های هایبرید، آنالوگ و دیجیتال را پشتیبانی می کند؛ و همین ویژگی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 باعث می شود هر نوع تلفن ثابت را بتوانید استفاده کنید.

نیز دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 یک سیستم ارتباطی با IP مقرون به صرفه برای شرکت‌های کوچک و متوسط است که می‌توان آن را به صورت انعطاف‌پذیر پیکربندی و بر اساس نیازهای شما گسترش داد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 دارای ویژگی های IP غنی مانند پیوند تلفن همراه، پست صوتی و ایمیل یکپارچه، پیام رسانی فوری (چت) و اطلاعات حضور است.

این دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 قابلیت گسترش با کارت های اختیاری و کابینت های توسعه KX-NS520 (حداکثر 3 کابینت) قابل ارتقا است. از آنجایی که دستگاه های موجود نیز قابل استفاده هستند، سیستم را می توان با کاهش هزینه های جاری و هزینه های سرمایه گذاری گسترش داد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 دارای ویژگی های پیشرفته است.

از 6 ترانک آنالوگ و 18 افزونه، تا 190 کانال و 288 برنامه افزودنی با افزودن واحدهای توسعه شروع می شود. سازگاری با سیستم تلفن تجاری Panasonic KX-NS500 PABX های DPT، APT و SLT موجود از پاناسونیک و ترانک ها می تواند همچنان استفاده شوند و این امکان را به شما می دهد که سیستم را با هزینه کم و بدون هدر دادن منابع جایگزین کنید.

عملکرد دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

همچنین دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 شامل یک عملکرد مسیریابی تماس پیشرفته برای مراکز تماس کوچک تا متوسط است. این عملکرد را می توان بدون سرور CTI خارجی استفاده کرد. این شما را قادر می سازد راهنمایی صوتی برای مشتریان ارائه دهید، مکالمات را به طور خودکار ضبط کنید، گزارش های ACD تهیه کنید و ازNAS) ذخیره سازی متصل به شبکه) استفاده کنید. بنابراین، می توانید از این توابع برای درک مشکلات یا فرصت های مربوط به خدمات مشتری استفاده کنید.

خدمات دستگاه سانترال پاناسونیک هنگامی که کاربر مربوطه با رایانه شخصی یا تلفن همراه شما پیام جدیدی دریافت می کند، یک ایمیل ارسال می کند. تماس های از دست رفته بدون پیام صوتی نیز می توانند ایمیل شوند. بنابراین، می توانید به سرعت با مشتریان تماس بگیرید. مشتریان می توانند در صورت عدم حضور شما، پست صوتی را ترک کنند. KX-NS500 می تواند حداکثر 24 کانال را همزمان و تا 400 ساعت ضبط کند.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 می تواند تماس های مشتری را بدون اپراتور انتقال دهد. این ویژگی انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و بهره وری کارکنان را افزایش می دهد. و به منابع انسانی که در حال حاضر به عنوان اپراتور استفاده می شود می توان کارهای دیگری را به آنها اختصاص داد.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس