فروش سانترال پاناسونیک
فروش سانترال پاناسونیک
ژانویه 5, 2023
استعلام سانترال پاناسونیک
استعلام سانترال پاناسونیک
فوریه 4, 2023
کدهای دستوری سانترال

کدهای دستوری سانترال

کدهای دستوری سانترال

کدهای دستوری سانترال راهی سریع برای کنترل انواع عملکردهای سیستم تلفن شما مستقیماً از تلفن شما هستند و برای بهترین استفاده از سیستم تلفن خود، از میانبرهای سیستم تلفن خودکار استفاده کنید. زمانی که از کدهای دستوری سانترال استفاده می کنید می توانید تماس گیرنده را مستقیماً به پست صوتی بفرستید، تماس‌های زنده را از یک دستگاه شخصی به دستگاه دیگر منتقل کنید، تنظیمات کدهای دستوری سانترال را به‌ روز رسانی کنید و موارد دیگر را مستقیماً از صفحه شماره گیری خود استفاده کنید.

کدهای دستوری سانترال، سیستم تلفن برای هر نیاز آماده می کند. در اینجا فقط تعدادی از کدهای دستوری سانترال وجود دارد که می توانید برای تسهیل انتقال تماس ها به آنها تکیه کنید که شامل انتقال تماس، کدهای پست صوتی، کدهای پارکینگ و صف انتظار تماس، کدهای نمایندگی و کدهای حرکت، اینترکام و حریم خصوصی است. با توجه به اینکه کدهای دستوری سانترال می‌ تواند در هر نقطه‌ ای که به اینترنت وصل هستید دسترسی داشته باشد و تماس‌ها را در هر نقطه از جهان به شما ارسال کند، دیدن اینکه می‌ توانید کارهای بیشتری از خود تماس واقعی انجام دهید، چندان دشوار نیست.

با کدهای دستوری سانترال می توانید تماس ها را فوروارد کنید، ضبط را تغییر دهید و خیلی چیزهای دیگر و حتی آن را پرینت بگیرید، مطالعه کنید و سپس با منوی جدید کدهای دستوری سانترال خود می توانید شاهد عملکرد بالای سانترال خود باشید. همچنین اگر صدای زنگ داخلی خاصی را می شنوید، می توانید با استفاده از کدهای دستوری سانترال تماس را دریافت کنید. با این کار تماس فعال از برنامه افزودنی مشخص شده به برنامه داخلی شما هدایت می شود. همچنین با کدهای دستوری سانترال می‌ توانید بدون تعیین شماره داخلی، تماسی را از یک داخلی زنگ دریافت کنید. برای انجام این کار عدد 20 و سپس کلید ارسال را تایپ کنید. با این کار طولانی ترین تماس زنگ به برنامه داخلی شما هدایت می شود.

ویژگی کدهای دستوری سانترال به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به برداشتن گوشی توسط طرف مقابل، به یک داخلی دیگر اطلاعیه بدهید. پیام از طریق بلندگوی گوشی دیگر پخش خواهد شد که فرد در آن طرف تماس می‌ تواند بلافاصله بدون برداشتن گوشی پاسخ دهد. البته کاربر برای استفاده از برنامه افزودنی کدهای دستوری سانترال می تواند از صفحه بندی در گروه برنامه خود استفاده کند و اگر این گزینه وجود نداشته باشد، تماس‌ های پیجینگ به تماس ‌های معمولی تبدیل می ‌شوند.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس