گوشی پاناسونیک آنالوگ
گوشی پاناسونیک آنالوگ
آوریل 8, 2023
دستگاه سانترال پاناسونیک
دستگاه سانترال پاناسونیک
می 5, 2023
لایسنس سانترال پاناسونیک

لایسنس سانترال پاناسونیک

لایسنس سانترال پاناسونیک

لایسنس سانترال پاناسونیک فایلی نرم افزاری با حجم پایین است که بر روی سیستم عالم کامپیوتر، لپتاپ، تبلت یا موبایل قابل نصب می باشد و وظیفه آن مدیریت و کنترل تماس های داخلی و خارجی به سیستم سانترال می باشد. تلفن های نرم افزاری که تحت شبکه و با استفاده از نرم افزار ها ارتباط برقرار می نماید از انواع مختلفی می باشد که شرکت پاناسونیک مدل های متعددی از آن ها را با امکانات متنوع روانه بازار نموده است.

آن چیزی که تحت عنوان لایسنس سانترال پاناسونیک به فروش می رسد کارتی است کوچک و سبک، که چند فیلد بر روی آن نگاشته شده است. برای نصب لایسنس سانترال پاناسونیک بر روی سیستم مورد نظر، فایلی با فرمت LTC نصب می گردد که اطلاعات مورد نیاز آن از طریق اطلاعات مندرج بر روی کارت لایسنس سانترال پاناسونیک تغییر خواهد نمود.

فایل آپلود شده بر روی سیستم عامل مورد نظر توسط اطلاعات موجود بر روی کارت لایسنس سانترال پاناسونیک و ام پی آی آر دی MPR ID دستگاه سانترال در پرتابل پاناسونیک ساخته می شود. این فایل پس از ساخته شدن قابل تغییر دادن، تبدیل یا عودت دادن نمی باشد و فقط برای سیستمی که ساخته شده است کارایی خواهد داشت.

می توان نرم افزار و برنامه مورد نظر را که به وسیله لایسنس سانترال پاناسونیک تنظیم شده است بر روی گوشی هوشمند یا لپتاپ و مواردی از این دست نصب نمود و از راه دور و نزدیک شبکه مخابراتی و ارتباطی مجموعه را زیر نظر داشت.

نصب و استفاده از کارت لایسنس سانترال پاناسونیک باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام گیرد زیرا مراحل این فرایند قابل بازیابی نمی باشد و اطلاعات هر کارت پس از ثبت شدن در پرتابل پاناسونیک دیگر قابل بازیابی و استفاده نمی باشند و هزینه مصرف شده از دست خواهد رفت.

هر دستگاه سانترال با تجهیزات مشخصی عمل می نماید و تشخیص کارت لایسنس سانترال پاناسونیک مناسب برای هر دستگاه سانترال و تجهیزات متناسب با آن بهتر است توسط کارشناس مربوطه صورت بگیرد.

قیمت کارت لایسنس سانترال پاناسونیک بسته به نوع و عملکرد آن متفاوت می باشد و با توجه به خرید و فروش این محصولات با ارز، قیمت این محصولات با توجه به نوسانات قیمت ارز متغیر می باشد. کارت لایسنس سانترال پاناسونیک را می توانید با بهترین قیمت از این مرکز تهیه نمائید. همچنین برای مشاوره و بهره بردن از متخصصین مجرب، با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل فرمائید.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس