آموزش سانترال پاناسونیک
آموزش سانترال پاناسونیک
مارس 5, 2020
سانترال کم ظرفیت
سانترال پرظرفیت
مارس 20, 2020
سانترال پرظرفیت

سانترال پرظرفیت

سانترال پرظرفیت

سانترال کم ظرفیت

سانترال کم ظرفیت

سانترال کم ظرفیت سانترال هایی می باشند که توسط کسب و کارهای کوچکتر مورد استفاده واقع شده و به گونه طراحی شده اند که می توانند تمام نیازهای یک شرکت کوچک و متوسط را پوشش دهند. ظرفیت این دسته از سانترال ها در حدود 24 خط داخلی و 8 خط خارجی می باشد و با داشتن قیمت های بسیا مناسب و انواع مدل های گوناگون خود توانسته اند از فروش بسیار خوبی نیز بهره مند شوند. اگر شما نیز قصد خرید سانترال برای کسب و کار خود را دارید می توانید با در نظر گرفتن ظرفیت مورد نظر خود یکی از بهترین مدل های سانترال کم ظرفیت را تهیه و خریداری کنید.

سانترال کم ظرفیت KX-TES824 به دلیل پایین بودن ظرفیت آنها در کشورهای اروپایی به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار نمی گیرد و شما می توانید بیشترین مصرف این دستگاه را در کشورهای آسیایی به خصوص در خاورمیانه مشاهده کنید چرا که در این منطقه تعداد کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار بیشتر از کسب و کارهای بزرگ می باشد و نیاز به سانترال کم ظرفیت نیز بیشتر احساس می شود.

ویژگی های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

  • سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ی
  • پیغام های صوتی از پیش ساخته شده (BV)
  • قابلیت Caller ID
  • توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام
  • قابلیت Forward کردن تماس
  • تعریف زمان های Day/Night/Lunch

سانترال کم ظرفیت KX-TEM824 به علت کارایی فروان و قیمت مناسب خود یکی از پربازدید ترین و پر استفاده ترین دستگاه سانترال پاناسونیک در ایران و خاورمیانه میباشد کارایی دستگاه بسیار زیاد بوده و امکانات مناسبی را با هزینه بسیار پایین به شما ارایه میدهد. این دستگاه به طور پیش فرض دارای ظرفیت ورودی ۶ خط شهری و خروجی ۱۶ خط داخلی را دارا میباشد همچنین شما میتوانید با استفاده از کارت افزایش خطوط داخلی و شهری مدل KX-TE82480 ظرفیت دستگاه سانترال خود را به ورودی ۸ خط شهری و خروجی ۲۴ خط داخلی افزایش دهید .

سانترال کم ظرفیت با Caller ID سازگار می باشند و کاربرانی که دارای تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های آنالوگ(APT) هستند می توانند شماره های ورودی را بر روی صفحه نمایش به راحتی مشاهده نمایند.با تلفن های سانترال تا ۲۰ تماس و در مجموع برای تمام سیستم تا ۳۰۰ تماس قابل دسترس خواهد بود (Call log) و می توان یه آسانی با شماره های ورودی ضبط شده توسط این دستگاه تماس گرفت. کارتی اختیاری جهت فعالسازی این قابلیت مورد نیاز است.

مشاهده لیست قیمت سانترال

مشاوره کارشناس